2010. június 5., szombat

Vers, a szépségéért

Aranyosfodorka küldte nekünk ezt a gyönyörűséget általam, mert valahogy nem sikerült belépnie! Kérlek benneteket, küldjetek meghívót, mert én béna vagyok!!! Aztán miattam maradnak le a "tuti" irodalom tudorok és kedvelők, millió kincsükkel!...
Köszönet a versért!:)


Kányádi Sándor: Vannak vidékek

Vannak vidékek gyönyörű
tájak ahol a keserű
számban édessé ízesül
vannak vidékek legbelül
szavak sarjadnak rétjein
gyopárként sziklás bércein
szavak kapaszkodnak szavak
véremmel rokon a patak
szívemben csörgedez, csobog
télen hogy védjem befagyok
páncélom alatt cincogat
jeget pengető hangokat
tavaszok nyarak őszeim
maradékaim s őseim
vannak vidékek viselem
akár a bőrt a testemen
meggyötörten is gyönyörű
tájak ahol a keserű
számban édessé ízesül
vannak vidékek legbelül…

2 megjegyzés:

  1. Olyan nagyon szép ez a vers....most olvasgattam Kányáditól a Küküllő kalendáriumot.Nem tettem fel ide , gondoltam néhányotoknak elege lehet már a vízből,de a nyárelő verse nagyon jó.
    Persze itt is a lokálpatriotizmus beszél belőlem...Szentgyörgyön átfolyik a Kisküküllő:)

    VálaszTörlés
  2. Azért én szívesen elolvasnám, hogy melyik rész tetszik neked a legjobban! :)

    VálaszTörlés